.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجوز احداث 12 بيمارستان جديد در گيلان صادر شد

رئيس دانشگاه علوم پزشكي گيلان گفت: با اخذ مجوز احداث 12 بيمارستان جديد در استان، زمينه رشد و شكوفايي گيلان در بخش بهداشت و درمان بيش از پيش فراهم مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حسن بهبودي ظهر دیروز در همايش بزرگداشت سي‌امين سال پيروزي انقلاب اسلامي در سالن آمفي‌تئاتر بيمارستان الزهرا(س) رشت افزود: ايثارگري‌هاي مردم و مسئولان در سال گذشته با تبعيت از امام (ره) و مقام معظم رهبري سبب شد ايران به كشوري مستقل، آزاد و قدرتمند تبديل شود.
وي با اشاره به دستاوردهاي 30 سال انقلاب اسلامي در بخش بهداشت و درمان و ارتقاي كيفيت اين بخش در ابعاد مختلف آموزشي، درماني، پژوهشي و تحقيقاتي افزود: وحدت و همبستگي براي سازندگي، برخي از كمبودهاي باقي مانده را از بين مي‌برد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي گيلان تصريح كرد: گيلان در حال حاضر 61 تخت آي‌سي‌يو دارد كه با توسعه اين تخت‌ها در برنامه پنج ساله با 100 درصد افزايش به 120 تخت مي‌رسد.
بهبودي دستاوردهاي پزشكي استان و كشور در بخش توسعه مراكز تحقيقاتي و نيز پيوند اعضا را حائز اهميت دانست و افزود: گسترش خدمات پزشكي و درماني در روستاها و مناطق روستايي يكي از شاخص‌هاي عدالت نظام جمهوري اسلامي بوده و در حال حاضر پوشش پزشك خانواده در سطح استان رقمي معادل صد درصد است.
وي دريافت مجوز احداث 12 بيمارستان جديد در شهرهاي آستارا، تالش، لاهيجان، لنگرود، املش، سياهكل، رودبار و رشت را از جمله موفقيت‌هاي گيلان خواند و اظهار داشت: بيمارستان كودكان 17 شهريور رشت و مركز آموزش درماني جنرال كه احداث آن در دو ماه آينده با اعتباري معادل 25 ميليارد ريال در سايت دانشگاهي لاكان آغاز مي‌شود، پاسخي به تلاش و همت دست‌اندركاران بخش بهداشت و درمان استان است كه نيازهاي اين بخش را به طور قابل توجهي برآورده مي‌كند.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي گيلان از اخذ مجوز دانشكده پيراپزشكي در شرق گيلان و واحد بين‌المللي در انزلي نيز خبر داد و گفت: از هفته آينده اين دو مركز آموزشي اقدام به جذب دانشجو مي‌كند.
بهبودي با اشاره به ارتقاي كيفيت دانشگاه‌هاي علوم پزشكي استان و بهينه‌سازي آنها تصريح كرد: هنوز به جايگاه ايده‌آل نرسيده‌ايم و بايد براي موفقيت نهايي تلاش كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.